Моделювання та візуалізація в 3ds max

Курс спрямований на підготовку фахівців з комп’ютерного моделювання для роботи в архітектурних фірмах, рекламних агентствах, меблевих та будівельних салонах та ін. Слухачі курсу отримують знання по роботі з програмою, необхідні для професійного моделювання об’єктів, налаштувань текстур і матеріалів, створення освітлення і налаштування навколишнього середовища (фотореалізм).

Після вивчення курсу ви будете вміти:
– орієнтуватися в технологіях і методах створення деталізованих 3d-моделей;
– працювати з основними інструментами 3ds Max;
– створювати та редагувати тривимірні моделі об’єктів;
– вміти накладати текстури на об’єкти;
– виконувати фотореалістичну візуалізацію;
– створювати складні тривимірні сцени для візуалізації.

Структура курсу

1. Загальні поняття про 3D графіку. Ознайомлення з інтерфейсом 3D Max. Основні налаштування та підготовка 3D Max до роботи. Налаштування одиниць виміру.

2. Створення простих об'єктів, розширених об’єктів. Архітектурні розширені примітиви. Модифікація параметрів об'єктів, робота з точними розмірами.

3. Трансформація об'єктів, контейнери трансформацій. Копіювання об'єктів. Способи виділення об'єктів. Імена об'єктів в 3DMax. Параметри об'єктів. Угруповання об'єктів.

4. Створення іменованих наборів об'єктів, компонування їх у сцені. Робота з бічною панеллю Scene Explorer, просте керування об’єктами за її допомогою.

5. Управління опорною точкою об'єкта. Об'єктні прив'язки. Створення масивів об'єктів, дзеркальних копій і вирівнювання об'єктів. Розстановка об'єктів уздовж кривої.

6. Системи координат програми 3D Max. Робота із центром трансформацій.

7. Динамічні об’єкти. Допоміжні об'єкти: точки, рулетки, сітки.

8. Компоновані об'єкти (Compound objects). Приклади застосування булевих операцій.

9. Модифікатори об’єкта. Прості модифікатори деформації об’єктів в 3DMax.

10. Стек модифікаторів. Робота зі списком модифікаторів. Налаштування інструментів та панелей модифікаторів.

11. Створення та редагування сплайнів в 3DMAX. Модифікація сплайнів на різних рівнях. Прості модифікатори, що використовуються для отримання тривимірних об’єктів з сплайнів.

12. Lofting – створення складних об'єктів з декількох фігур. Редагування перетинів лофтінга.

13. Lofting – деформації об'єктів. Оптимізація об'єктів лофтінга. – + 14. Полігональне моделювання. Головні функції Editable Poly. Редагування Poly-об'єктів. Модифікатори для полігональних об’єктів.

15. Додаткові модифікатори для роботи з полігональними об’єктами. Згладжування в Editable Poly – meshsmooth, turbosmooth.

16. Редактор матеріалів: основні властивості. Призначення матеріалів на об'єкти. Використання стандартних бібліотек матеріалів.

17. Створення матеріалів. Типи матеріалів. Карти матеріалів. Створення матеріалів різних типів і призначення із застосуванням різних карт.

18. Призначення кількох матеріалів на один об'єкт. Створення матеріалів з просунутими оптичними властивостями. Застосування карт прозорості.

19. Проекційні карти матеріалу. Поняття розгортки текстури на об'єкті. Робота з модифікаторами UVW Map, Unwrap UVW.

20. Створення та налаштування знімальних камер. Конфігурація видів з точки зору знімальних камер. Джерела світла: Omni, Spot і Direct.

21. Поняття моделі освітлення. Освітлення сцен під відкритим небом. Особливості налаштування тіней. Обмеження дальності світла. Карта прожектора. Різні способи розрахунку світла.

22. Створення фотореалістичних джерел, що імітують сонячне і небесне світло: SUNLIGHT і SKYLIGHT. Налаштування та ефекти навколишнього середовища.

23. Візуалізація сцен. Базові параметри та налаштування.

24. Ефекти візуалізації. Налаштування мережевого рендеринга. Ефекти камери. Ефект видимого світла: можливості та обмеження. Нові можливості пошарового рендеринга зображення (Render Elements).

25. Застосування HDR– зображень для створення освітлення та відповідного йому заднього фону.